آموزشی

راهنمای خرید دستگاه کره گیری

یک صبح رویایی با یک صبحانه عالی را تصور کنید. نانی گرم، کره‌ای خوشمزه و مربایی دلچسب. صبحانه ا‌ی کامل و مقوی با طعم هایی از بهشت.

حالا تصور کنید که این صبحانه‌ی رویایی را با دستان خودتان و با استفاده از دستگاه کره گیر تهیه کرده اید. کره‌ای که از مغزهای تازه و باکیفیت تهیه شده است و طعم و مزه آن، شما را به وجد می‌آورد.

با دستگاه کره گیر مغزیجات، می‌توانید کره‌ای خوشمزه و سالم را از مغزها و دانه های روغنی دلخواه خود تهیه کنید. کره‌ای که بدون هیچ‌گونه مواد افزودنی و نگهدارنده، طعم و مزه طبیعی مغزها را به شما هدیه می‌دهد.

در این مقاله قصد داریم همه‌چیز را در مورد دستگاه کره گیر به شما بگوییم. از انواع دستگاه و کاربردشان گرفته تا لیست قیمت و نکات خرید.

پس اگر دوست دارید کره خوشمزه درست کنید، یا تولید کننده و فروشنده انواع کره هستید، با ما همراه باشید.

کره آجیل و خشکبار

شاید با شنیدن نام کره، به یاد کره‌های حیوانی و لبنیات بیفتید. اما دنیای کره‌ها به این‌ها ختم نمی‌شود! کره‌های مغزیجات، نوعی دیگر از کره‌ها هستند که از آسیاب کردن مغزهای مختلف به دست می‌آیند.

این کره‌ها نه تنها طعم و مزه بی‌نظیری دارند، بلکه منبع غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی، چربی‌های سالم، پروتئین و فیبر هستند.

این کره ها نه تنها به دلیل تهیه از انواع دانه ها و آجیل ها دارای طعم های متنوع و بی نظیر هستند، خواص فراوانی نیز دارند.

از کمک به سلامت قلب و عروق به دلیل حضور آنتی اکسیدان ها تا کنترل قند خون، افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از پوکی استخوان و کمک به کاهش وزن و … همه از فواید این مواد غذایی سالم هستند.

مصرف کره بادام زمینی برای سلامتی

کره‌های مغزیجات را می‌توان به تنهایی یا با مواد دیگر مانند کاکائو، انواع شیره و… میل نمود.

خوشبختانه گرایش مردم به سمت این فرآورده های طبیعی بسیار زیاد است. بدبن ترتیب ضمن کمک به بهبود سطح سلامت عمومی، فرصت های اشتغال زیادی نیز ایجاد می کند.

دستگاه کره گیر چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه کره گیر وسیله‌ای است که با آسیاب کردن و مخلوط کردن مغزها، کره‌ای نرم و خامه‌ای از آن‌ها تهیه می‌کند. از آنجا که کره بادام زمینی شهرت و محبوبیت بیشتری در میان مردم دارد، بیشتر با نام دستگاه کره گیری بادام زمینی هم شناخته می شود.

دستگاه کره گیر بادام زمینی به تیغه‌های قدرتمندی ( تیغه ثابت و متحرک) مجهز است که دانه ها را به طور کامل آسیاب می‌کنند. جنس این تیغه‌ها معمولاً از استیل ضد زنگ است و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انواع مغز را به ذرات ریز و یکنواخت تبدیل کنند.

برخی از دستگاه‌های کره گیر ارای قابلیت تنظیم درجه آسیاب هستند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا کره‌ را با غلظت دلخواه خود تهیه کنید.

پس از آسیاب شدن ، روغن طبیعی آن از ذرات جدا می‌شود. برای تهیه کره‌ی خامه‌ای و یکنواخت، لازم است این روغن دوباره با ذرات مخلوط شود.

کره ساز به یک بخش همزن مجهز است که روغن و ذرات دانه را به طور کامل مخلوط می‌کند. همزن با سرعت مناسبی می‌چرخد و باعث ایجاد کره‌ای نرم و خامه‌ای می‌شود.

با استفاده از این دستگاه می توان از انواع مغزها مانند بادام زمینی، بادام، فندق، پسته و… کره گیری کرد. عملکرد کره ساز به گونه ای است که تمام دانه ها تبدیل به کره می شوند و عملا هیچ دور ریزی وجود ندارد.

انواع دستگاه کره گیر: خانگی یا صنعتی؟

دستگاه‌های کره گیر را می‌توان بر اساس ظرفیت و نوع کاربری به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم کرد:

کره گیر خانگی : این دستگاه‌ها که گاهی به آنها کره ساز رومیزی هم می گویند، برای تهیه کره‌ی مغزیجات در حجم کم و برای مصارف خانگی مناسب هستند.

قابلیت های آنها نسبت به نمونه های صنعتی محدودتر است. به طور مثال معمولا از تنظیمات اینورتر یا تنظیم سرعت / قدرت برخوردار نیستند. همچنین حجم و ظرفیت کمتری دارند.

طبیعی است که قیمت پایین تری هم دارند. اگر قصد خرید دستگاه برای کسب درآمد را دارید بهتر است به نمونه های صنعتی فکر کنید.

دستگاه کره گیر

کره گیر صنعتی :  این دستگاه‌ها ظرفیت بالایی دارند و برای مصارف صنعتی و کارگاهی مناسب هستند. طبیعتا با توجه به توان و ظرفیت بالاتر، گران‌تر از انواع خانگی هستند.

سری های صنعتی  تنظیماتی مانند تنظیم درجه سختی و نرمی، تنظیم سرعت و قدرت دستگاه و … را دارند.

برخی از مدل های سری صنعتی، قابلیت ارده گیری نیز دارند.

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار در زمینه تولید کره هستید، حتما باید از نمونه های صنعتی یا نیمه صنعتی استفاده کنید.

کدام دستگاه برای من مناسب تر است ؟

پاسخ به این سوال خیلی دشوار نیست.

قبل از خرید، نیاز خود را به طور کامل مشخص کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید فقط برای مصارف خانگی استفاده نمایید، نیازی به خرید دستگاه‌های صنعتی و گران‌قیمت نیست.

دستگاه‌های کره گیر در رنج قیمتی مختلفی عرضه می‌شوند. بودجه‌ی خود را تعیین کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که با قیمت آن تناسب داشته باشد.

به هرحال لازم است از برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید. دستگاه های تولید شده توسط گروه صنعتی صدیقی علاوه بر کیفیت بالای ساخت، همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می‌شوند.

قیمت دستگاه کره ساز

قیمت دستگاه به عواملی مانند خانگی یا صنعتی بودن، میزان تنظیمات، ظرفیت و قدرت دستگاه کره ساز بستگی دارد.

فعلا (اسفند 1402) ساده ترین و ارزان ترین مدل موجود در بازار حدود 2 میلیون تومان قیمت دارد. اما اگر قصد کسب درآمد از دستگاه کره گیر را دارید بهتر است نمونه هایی با حداقل قدرت های 1 اسب و 2 اسب را خریداری کنید.

قیمت این نمونه ها از حدود 15 میلیون تومان به بالا است. دستگاه کره گیر دینام 2 اسب صدیقی یک نمونه عالی از سری صنعتی است. که هم اکنون می توانید آن را به صورت نقد یا اقساط و با مکان انتخاب رنگ بدنه دستگاه خریداری نمایید.

تولید کره بادام زمینی

خرید دستگاه کره گیر: راهی برای سلامتی و کسب درآمد

کره‌های مغزیجات، خوراکی‌های مغذی و خوشمزه‌ای هستند که به دلیل فواید فراوان، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

اما تهیه‌ی این کره‌ها به صورت سنتی، کار دشواری است و نیاز به زمان و حوصله دارد. دستگاه کره گیر، راه حلی آسان و سریع برای تهیه‌ی کره‌ی مغزیجات در خانه است.

همچنین اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار نسبتا ساده و پردرآمد هستید، تنها به اندازه خرید دستگاه کره گیر با شغل خود فاصله دارید.

گروه صنعتی صدیقی، تولید کننده‌ی انواع دستگاه‌های کره گیر با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. دستگاه‌های کره گیر صدیقی در مدل‌های مختلف و با ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و برای مصارف خانگی و صنعتی مناسب هستند.

موتور قدرتمند و کیفیت ساخت بالای دستگاه‌های کره گیر گروه صنعتی صدیقی، تولید مصحولات ارگانیک و درجه 1 را تضمین می کند.

 گروه صنعتی صدیقی برای تمام دستگاه‌های کره گیر خود، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.